Yhdistys

Käpylän Kulttuuriyhdistys Ry on vuodesta 2008 lähtien toiminut kaikille avoin kaupunginosayhdistys, joka tukee ja toteuttaa kulttuurielämyksiä Käpylässä. Yhdistys on järjestänyt perinteisesti vuorovuosina Käpylän Kyläjuhlia ja Elojuhlia, mutta myös muita tapahtumia mm. Akseli Toivosen kentällä , Käpylän kylätilalla ja Meurmanin puistossa.

Arvostus, suvaitsevaisuus, yhdenvertaisuus ja välittäminen ovat Käpylälle ominaisia arvoja, joita myös kulttuuriyhdistys vaalii omassa toiminnassaan.

Käpylän kulttuuriyhdistys järjesti vuosikokouksen 9.4. ja vuoden 2023 hallituskokoonpano on seuraava:

Puheenjohtaja
Carita Dahlberg

Jäsenet
Susan Olsson
Kaisa Suhonen
Risto Kurho
Leevi Lankinen
Lauri Pekola
Jasmin Nuora
Pauli Korjus

Varajäsenet
Liisa Sipponen
Henrik Kaukonen

Lähde mukaan

Käpylän Kulttuuriyhdistys on kaikille avoin uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton yhdistys. Toimintaamme voi tulla mukaan omalla tyylillään omien voimien, taitojen ja kiinnostusten mukaan. Tervetuloa mukaan rentoon, värikkääseen ja iloiseen porukkaamme!

Käpylän kulttuuriyhdistys toivottaa uudet jäsenet avosylin tervetulleiksi! Jäsenyys on avoin kaikille ikään ja asuinpaikkaan katsomatta. Käpylän kulttuuriyhdistyksen jäsenyys on maksuton.

Voit liittyä jäseneksemme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen     kapylankult[at]gmail.com     tai                                                                         täyttämällä yhteydenottolomakkeen  Ota yhteyttä / liity jäseneksi -sivun kautta.

– – – – – – – – – – – – – –

Kuvassa vuoden 2020 hallitus. Vasemmalta Arttu Puro, Ari-Matti Helkapalo, Tuukka Kumpulainen, Liisa Sipponen, Pia Laulainen ja Jasmin Nuora.