Käpylä 100 Kyläjuhlat 6.6.2020

Käpylän Kulttuuriyhdistys
Käpylän Kulttuuriyhdistys järjestää 6.6.2020 Käpylä 100 Kyläjuhlat Meurmanin puistossa, Taivaskalliolla ja Akseli Toivosen kentällä. Kyläjuhlien visualisoinnit Satu Turtiainen.

Perinteiset Käpylän kulttuuriyhdistyksen organisoimat kyläjuhlat ovat tulevana vuonna aivan erityiset.  ”Käpylä 100 Kyläjuhlat ” järjestetään suurempana ja upeampana kuin aikoihin.  Lauantaina 6.6.2020 ohjelmaa ja touhuttavaa on tarjolla kolmella tapahtumapaikalla: Akseli Toivosen kentällä (päälava), Meurmanin puistossa (koko perheen alue)  ja Taivaskallion hiekkatasanteella (räppilava).

Alustava Käpylä 100 Kyläjuhlat -ohjelmarunko

Ohjelma tarkentuu kevään mittaan ja kulttuuriyhdistys pidättää itsellään oikeuden ohjelman muutoksiin.

Meurmanin puisto klo 10 – 18

Lastentavara ja -vaatekirppis
Työpajoja
Musiikkia
Ruokamyyjiä
Klo 18 eteenpäin Kiskan omaa ohjelmaa

taivaskallion ”vapaa sana” klo 16 – 22

Open Stage vapaalle sanalle
Rekkalavalla esiintymässä mm. K. Havumäki, Jontti ja Petettyjen Puolue.

akseli toivosen kenttä klo 14 – 21.30

Kyläjuhlien avajaissanat
Kullervo kuoro ja Käpylä 100 -runoryhmä
Käpylä All Stars -bändi solisteineen
Juontajana Rinna Paatso

Vuoden 2015 Käpylän kyläjuhlien aikaan Pohjolankatu suljettiin liikenteeltä. Vuoden 2020 Käpylä 100 Kyläjuhlissa katua ei suljeta, vaan juhliin pääsee ympäristöystävällisesti ykkösen ratikalla. Kuva: Toivo Koivisto.

Haluatko mukaan juhlien järjestämiseen?

Kyläjuhlat organisoidaan Käpylän kulttuuriyhdistyksen, Käpylä-Seuran, asukkaiden ja muiden käpyläläisten toimijoiden yhteistyönä. Haluatko Sinäkin mukaan? Tarvitsemme aina joukkoomme lisää niin ideoijia, tsemppareita, järkkäreitä, ensiapukortillisia, jokapaikanhöyliä, lavatekniikkaosaajia … Otamme Sinut ja kaikenlaisen avun ilolla ja lämmöllä vastaan!

Jos kiinnostuit, ilmianna itsesi joko:

• näiden kotisivujen ”OTA YHTEYTTÄ” kaavakkeen kautta tai
  • lähetä suoraan viestiä osoitteeseen kapylankult[at]gmail.com tai
  • lähetä meille viesti Facebook-sivun kautta

Seuraa meitä ja juhlavuoden tapahtumia myös Facebookista.

(Tekstiä päivitetty 27.12.2019)