Käpylä 100 Kyläjuhlat peruttu, mutta Käpylä 101 Kyläjuhlat valmisteilla

Käpylän kulttuuriyhdistys ry:n hallitus teki 31.3. pidetyssä kokouksessaan päätöksen peruuttaa tälle kesälle suunnitellut Käpylä 100 Kyläjuhlat. Koska koronaviruksen aiheuttamien poikkeusolojen kestoa ei voi ennustaa kukaan, pelin poikki puhaltaminen oli tässä vaiheessa ainoa vaihtoehto.

Suunnittelutyö ei ole kuitenkaan mennyt hukkaan – juhlia vain lykätään vuodella.  Kesäkuussa 2021 on odotettavissa Käpylä 101 Kyläjuhlat, joissa koettavaa ja nautittavaa on laidasta laitaa.

Käpylä 100 -klubit
Käpylän kulttuuriyhdistyksen organisoimat Käpylä 100 -klubit ovat myös toistaiseksi tauolla. Digiloikka on kuitenkin jo kulman takana. Kunhan tekniikka ja yhteistyökuviot saadaan lyötyä lukkoon, Käpylä 100 -klubeja ryhdytään lähettämään online striimauksina. Tiedotamme klubeista heti, kun asiat kirkastuvat – kannattaa pitää siis somekorva herkkänä.

Muu toiminta vuonna 2020
Kulttuuriyhdistys on alustavasti puhunut siitä, että se järjestää syksyllä tai loppuvuodesta tukitapahtuman, jolla kerätään rahoitusta seuraavan vuoden kyläjuhlien järjestämiseen. Ajankohta ja paikka ovat vielä auki. Yhdistys pitää ovea auki myös sille, että Lippakiskan puistossa saattaa tapahtua jotain mukavaa vielä tämän vuoden aikana. Näistäkin tapahtumista tiedotetaan sitten, kun tiedotettavaa on.

Nopeille nettikaupasta uniikki t-paita
Sinulla on nyt harvinainen tilaisuus ostaa todella uniikki Käpylä 100 Kyläjuhlat t-paita. Tämän vuoden juhlia varten teetettyjä paitoja on vielä muutamia jäljellä, ja ne löytyvät yhdistyksen verkkokaupasta. Verkkokaupastamme voi ostaa myöhemmin myös kangaskasseja, joissa on hienosta Satu Turtiaisen suunnittelemasta kyläjuhla-logosta uusi versio.

Käpylä 100 juhlavuotta on vielä aimo siivu jäljellä. Pidetään lippu korkealla, mieli avoinna ja peukut yläasennossa sille, että Käpylä ja maailma palautuvat mahdollimman pian ns. normioloihin. Pysykää terveinä ja pitäkää huolta toisistanne!

Seuraa klubien ym. asioiden etenemistä:

Nappaa paita:

Mukavaa kevättä toivottaen,