Koronavirus ja Kyläjuhlat

Tiedote 14.3.2020

Olemme Käpylän kulttuuriyhdistyksessä seuranneet tarkasti koronaviruksen leviämistä sekä viranomaisten lausuntoja ja asiantuntijoiden ennusteita. Koska olemme vielä tilanteessa, jossa Kyläjuhlien järjestäminen on juridisesti mahdollista, haluamme pitää porttia vielä raollaan. Seuraamme tilanteen kehittymistä seuraavat kaksi viikkoa ja päätämme uuden informaation ja viranomaisohjeistuksen perusteella, kuinka toimimme. Arvioimme asiaa ensisijaisesti ihmisten turvallisuuden kantilta.

Vaihtoehtoina ovat tilaisuuden siirto, tilaisuuden peruminen, tilaisuuden huomattava pienentäminen ja tietysti se mieluisin eli juhlien järjestäminen sovitusti kesäkuun 6. päivänä. Tiedotamme päätöksestä 31.3.2020. Käpylä 100-klubit jatkavat toistaiseksi normaalisti, ja peruutuksia tehdään tapahtuma kohtaisesti, mikäli aihetta ilmenee.

Siihen saakka, pidetään huolta toisistamme ja itsestämme, ja noudatetaan virallisia ohjeita ja sääntöjä. Keep it Calm and by the T-shirt. Tämän vuoden kyläjuhlapaita saattaa olla tuleva keräilyharvinaisuus. Toivotaan kuitenkin, että näin ei käy!

Välittäen,
Käpylän Kulttuuriyhdistys ry:n hallitus